Veelgestelde vragen

Bieden jullie ook garantie op producten die via Bol zijn gekocht?
Ja, we bieden garantie op al onze producten, ongeacht waar ze zijn aangeschaft. Voor Bellavita producten geldt een garantieperiode van 1 jaar na de aankoop.

Zijn jullie producten in fysieke winkels verkrijgbaar?
Nee, onze producten zijn (nog) niet in fysieke winkels verkrijgbaar.
Deze zijn enkel alleen online te verkrijgen.

Kan ik jullie producten ophalen bij een magazijn?
Nee, het is niet mogelijk om producten bij ons op te halen.

Kan ik mijn bestelling volgen als ik iets besteld heb.
Als jij een e-mail adres en/of telefoonnummer achter hebt gelaten bij de bestelling, zul jij automatisch op de hoogte gehouden worden van je bestelling.
Bij Bol kun je de status van je bestelling volgen via het platform waar je besteld hebt. Vraag naar de track en trace code via e-mail/ Raadpleeg de bestelgeschiedenis op het betreffende platform voor de meest actuele informatie.

Hoe retourneer ik een bestelling die ik via Bellavitastorel/Bol heb geplaatst?
Neem contact op met onze klantenservice via het contact formulier op onze website.
Bij Bol heb je 30 dagen om een bestelling kosteloos te retourneren. Log in op je Bol-account, selecteer de bestelling en volg de retourinstructies. Is de termijn van 30 dagen al verstreken? Neem dan contact op met onze klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand voor een snelle afhandeling.

Wat moet ik doen als mijn bestelling van Bellavitastore/Bol incompleet of defect is? 
Dat is vervelend om te horen! Neem contact op met onze klantenservice, en wij helpen je graag verder. Zorg ervoor dat je je bestelnummer bij de hand hebt, zodat we je snel kunnen helpen.